Monday, August 23, 2010

Aku???

Dalam diam aku terkenang kembali semua perkara yg tk sepatut aku lakukan dari dlu lgi...Mungkin ini semua 1 cabaran serta halangan yang terpakse aku tempuh..Dari dulu lagi aku sendiri tk tahu kemana arah tuju masa depan kelak..Dan sekarang aku masih terfikir lagi..Umur sudah menjangkau 23 tahun..umur yg sepatutnye sudah mempunyai identiti diri sbenar..namun aku masih lagi tk tahu siape diriku sbnr...sometimes aku rase aku cam de 2 identiti...tp itulah hakikat sebenarnye..aku leh split identiti aku...rupe2nye baru aku sedar..aku salah seorang dari manusia2 terpilih..Aku salah seorang dari gang baek heroes..aku leh split identiti cume tkleh nak terbang je..hahahahahahaha

3 comments:

Ashpul Kecik said...

macam siye..elok da pikir menda baik..berangan pulak jd geng hiro..aduh..

tHe dAYdREamER said...

haha payah nk buang tabiat berangan ni

Budin said...

ko bleh terbang..tp dgn ssh payahnye